GREEN + KONKURS

Cześć Kochani! Chwilkę nie pisałam nie miałam pomysłów, przyznaję się. Dziś w głównej roli miały być skórzane spodnie, które pokazywałam Wam kilka postów temu, lecz niestety nie ujrzą już one światła dziennego. Wypadek przy pracy :D Kolejny raz czapka tak wiem, ale wyjątkowo mi dziś znów pasowała to tego zestawu. Postanowiłam dodać trochę koloru szminką - co sądzicie o tym kolorze? A na koniec mam dla Was mały konkurs! Pozdrawiam











TSHIRT CROPP | LEGINSY ATMOSPHERE | CZAPKA BLUDSHOP


Tak jak pisałam pojawia się konkurs tj rozdanie. Do wygrania jest jedna z trzech spódniczek. Kolejnym razem będzie do wygrania jedna z dwóch itp.. Jednak dzisiaj największe szanse, ponieważ osoba które wygra może wybrać dowolną z 3.



Co trzeba zrobić?!
1.Udostępnić publicznie baner, który znajduje się poniżej
2.Zaobserwować bloga
2.W komentarzu podać link gdzie udostępniłaś baner, swój email oraz kolor wybranej spódniczki!

Konkurs odbędzie się kiedy będzie minimum 15 uczestników :) 

BANER

41 komentarzy:

  1. Banner udostępniłam :)
    http://paulinowyblog.blogspot.com/
    15.paulina@gmail.com
    Wybieram białą spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się Twój styl. jesteś piękną dziewczyną! :) pozdrawiam i dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna czapka, pasuje do calego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz czapka i buty super!:)

    obserwuję i zapraszam:)
    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba i obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. https://www.facebook.com/pages/Curly-Fashion/254315414587099 tutaj udostępnione :-)
    kamila.yk5@gmail.com
    kolor różowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu jaka ty jesteś śliczna i prowadzisz wspaniałego bloga *.*
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    pauuls.blogspot.com
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna bluzka :)

    zapraszam do mnie :)
    http://fashionablewhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. https://www.facebook.com/piotrkow.trybunalski.1?ref=tn_tnmn
    jola.lecka@o2.pl
    czarna

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja ;) Uwielbiam takie czapki.
    Zapraszam do mnie http://lifeastherainbow.blogspot.ie/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja na tak, a kolor szminki o ton lżejszy od mojej ulubionej więc kolejny raz jestem na tak : )) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Banner udostępniłam :)
    http://xpalinkax.blogspot.com/
    jasna16@tlen.pl
    Wybieram białą spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz :) A szminka bardzo Ci pasuje. Ostatnio bardzo zaczęły mi się podobać takie czapki ale nie wiem czy bym potrafiła tak jak Ty ładnie resztę dopasować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great blog!!!

    May be we can follow each other..

    beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja i piękne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra czapka - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz;) udana stylizacja, pasuje do ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz,super czapeczka:) pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny look, piękne usta :-) Obserwuję Twój blog :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietna stylizacja. Masz gust.
    Widzę, że nie masz z tym problemów, ale może zainteresuje Cię temat, który poruszam na swoim początkującym blogu. Pozdrawiam.
    www.change-yourselves.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny sportowy look ;) czapka jest swietna

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  22. swietna czapka!
    rowniez obserwuje :) a moze tez na FB?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś przepiękna!!!!!!! :)
    A stylizacja rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. heyyy girl.. thanks a lot for dropping by on my blog.....

    ur blog is very nice ...

    just followed you back...

    beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny zestaw i piękny kolorek szminki;)
    fakt- czapka pasuje
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. łoooo wyglądasz niesamowicie , świetna czapa < 3

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Twojego bloga,jesteś piękna i masz świetny styl!
    Nic dodać nic ująć,mega secik!

    OBSERWUJĘ CIĘ! Jeśli również mnie zaobserwujesz będzie mi baardzo miło!:)
    Zapraszam do mnie,nowa notka;
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw ;) ładnie Ci w tej szmince ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. pasują Ci czapeczki więc się dziwię, że chętnie je nosisz ;)
    no i bardzo do twarzy Ci w tym kolorze szminki, jest śliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie chce brac udzialu w konkursie, ale musze powiedziec, ze czapka pierwsza klasa!

    Pozdrawiam,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  31. Great sporty look! You look lovely! x

    Simona Mar

    OdpowiedzUsuń
  32. great blog!
    www.3fstreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Szminka bardzo Tobie pasuje. Super!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna czapka! Wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  35. podoba mi się :) obserwujemy?
    http://petiterobe-noire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny spokojny zestaw ;)

    pozdrawiam, zapraszam do mnie www.mondiecocarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń