THE END

Cześć czołem, piszę w końcu po maturkach co prawda pisemnych no ale można to już nazwać prawie końcem. W środę ustny polski a w piątek angielski. Miejmy nadzieję, że będzie z górki. Jako, że ostatnio uwielbiam outfity typu SIMPLE (co można zauważyć) postanowiłam dziś dodać podobny. Tak na szybko, zdjęcia robiony w domu ale zawsze to coś! Nowości? Hmm zrobiłam tatuaż, z którego jestem mega zadowolona. Pozdrawiam :)











TRAMPKI DEEZEE | LEGINSY STRADIVARIUS | TSHIRT RESERVED | KAMIZELKA LEE


13 komentarzy:

  1. świetne są te trampki!:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaką gramature mają twoje sandały?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w Rzeszowie tylko studiuję, a mieszkam jakieś 60 km od :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mieszkam 30 km od, co nie zmienia faktu, że marzy mi się Twój kierunek! :P

      Usuń
  4. ooo, kolejna podkarpacka blogerka! :):)
    trampki masz genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne paznokcie <3 sama robiłaś?
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak na prędkościach więc trochę krzywe! :P

      Usuń