FOR MY NAILS!

Cześć! Dziś znów bardziej kosmetyczny post, mianowicie postanowiłam pokazać Wam moje ulubione lakiery do paznokci i troszkę je zrecenzować. Tak po jednym zdaniu do każdego. Co prawda coraz więcej blogerek i nie tylko, korzysta teraz z hybrydy w salonach, jednak myślę, że wiele osób jeszcze pozostało przy tradycyjnych medotach. Na zdjęciach widać buteleczkę z lakierem i firmą oraz jedną warstwę na paznokciu. Ku Waszemu zaskoczeniu kolejny raz obalam mit, że cena nie odpowiada jakości :P Nie kupuję nigdy bardzo drogich lakierów, ponieważ często mam tak, że w sklepie mi się podoba, a po powrocie do domu leże tydzień, miesiąc.. Dlatego szukam różnych i testuję. Przeważnie mieszczę się w cenie do 15 zł. Zdecydowanie moją ulubioną firmą lakierów jest  Art de Lautrec. Mają fajne palety i jakościowo też super. Resztę przedstawiam Wam poniżej, jeżeli macie pytanie co do danej firmy, numeru, koloru piszcie w komnentarzach. Pozdrawiam


VIPERA nr 16, kosztuje grosze a jest świetny, szybko schnie i kolor po 2 warstwach jest intensywny 

MIYO nr 27(BABY BLUE) przez miesiąc od otwarcia był fajny, kolor był taki jak w buteleczce, szybko zrobił się gęsty

ados nr 631, fajnie kryje i nie gęstnieje 

Golden Rose nr 17, po jednym malowaniu już uzyskujemy super kolor, a

NAIL LACQUER nr 340, zdecydowanie mój ulubiony, trzymał się super po dłuższym czasie zrobił się gęsty i długo schnie

VOLARE nr 21, bardzo tani lakier ok 3-4 zł, ale po 2 warstwach daje super kolor

LOREAL nr 602, ja dałam za niego ok 4 euro więc nie wiem czy w Polsce kosztuje mniej, słabo kryje a po tygodniu czy dwóch nie dało się już nim malować, bo w ogóle nie sechł

NAIL LACQUER, niestety nie mam numeru, ale jest to świetny lakier, jedna warstwa wystarcza aby całkowicie pokryć płytkę

VOLLARE, numeru nie znam, jeżeli pomaluję wcześniej na biało to jedna warstwa wystarczy aby uzyskać pomarańczowy neonowy kolor, cena ok 3 zł

Pierre Rene nr 04, typowo żółty neon, przed pomalowaniem uprzednio paznokcia białym lakierem świetnie kryje, kosztował około 10 zł

Butterfly, numeru nie znam, cukierkowy różowy, około 3zł

MIYO nr 101, kolejny raz cena nie równa się z jakością :P Kosztuje około 5-6 zł a kryje i schnie na prawdę świetnie

INGRID nr 101, szybko schnie ale kiedy położy się cieńszą warstwę a wtedy nie kryje tak fajnie jak na zdjęciu, cena ok 7 zł

NAIL LACQUER nr 336, jak poprzednio, fajnie kryje i schnie w miarę szybko cena ok 10-12 zł

ados nr 539, bardzo fajny lakier mieniący się kolor butelkowej zieleni

simple BEAUTY numeru nie znam, ale jest to klasyczny szary, fajny tani lakier jeżeli potrzebujemy czegoś z niższej półki na szybko

simple BEAUTY nr 309, jak wyżej :)

VIPERA nr 805, kompletna klapa za 10 czy 12 zł lakier praktycznie nie kryje, musiałabym dać 4 warstwy żeby uzyskać taki kolor jak w buteleczce, niestety za taką cenę przyznam, że nie warto 

art de Lautrec nr 42, kremowy ale ma w sobie fajne drobinki złota, około 10 zł, schnie troszkę powoli

VIPERA nr 01, ta seria lakierów jest jedną z najfajniejszych jakie używałam, niska cena i dobra jakość, cena ok 2-3 zł

MIYO nr 04, bardzo fajny ok 5-6 zł, super kryje i szybko schnie

ados nr 01

essence nr 144 black is back, nie schnie tak szybko jak pisze na opakowaniu ale ma fajny duży pędzelek

CORAL nr 3, fajny trwały ale schnie bardzo długo jeżeli damy większa warstwę, ok 10 zł

simple BEAUTY nr 160, długo schnie ale daje bardzo fajny efekt

Golden Rose GEL LOOK, zapowiadanego efektu nie zauważyłam, szybko schnie, ale pęka na drugi dzień, gdyby nie to to byłby idealny, ok 10 zł

essence gel-look, ten lakier nigdy nie wysycha :P tj nawet po tygodniu jak dotknę paznokcia który jest nim pomalowany to zostanie ślad, nie polecam, cena ok 7-8 zł

17 komentarzy:

  1. Ten neonowy żółty skradł moje serce ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  2. Super lakiery, kocham ten błękitny na początku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła kolekcja. Wszystkie kolory są super, aż nie mogę się zdecydować, który jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaale ich dużo! I wszystkie kolory są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale kolekcja, wow! lubię lakiery do paznokci, zawsze w drogerii wypatrzę jakiś nowy cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post, fajnie wszystkie lakiery pokazane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no ładne kolorki ;d moja kolekcja ogranicza sie do 3 lakierow i odzywki xd

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne kolory lakierów <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez tak jak Ty nie kupuje drogich lakierów, moim zdaniem sie nie oplaca,bo te tansze lakiery tez swietnie kryja i potrafia dlugo byc na pazurkach, a nawet czasami sa lepsze niz te drogie, uwielbiam lakiery z essence i wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są błękitne i brokatowe;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pomarańczowy najlepszy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. dobra kolekcja :)
    ale kształt paznokcia i tak najlepszy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jaką dużą kolekcja lakierów muszę powiedzieć że kilka mi seiko spodobało i idę ich szukać :) ciekawy blog

    OdpowiedzUsuń