LEMON JACKET

Witam Was w upalną sobotę :) Dzisiejsze zdjęcia raczej nie pasują do pogody ale obiecuję, że już niedługo zaczną pojawiać się typowo letnie zestawy. Niby mam wakacje ale powiem Wam, że dzieje się tak dużo fajnych rzeczy, że spędzam stanowczo mniej czasu w domu niż wcześniej. Dziś główną rolę odgrywa neonowa dżinsowa kurtka. Kupiłam ją rok temu i rzadko noszę, chociaż ją uwielbiam. Możecie również zobaczyć moje ulubione buty, które służą mi od ponad roku i cały czas w nich chodzę, super się trzymają. Dlatego uważam, że warto inwestować w dobrej jakości oryginalne rzeczy, które nie rozwalą się po 2 wyjściach. Trochę z innej beczki, ponieważ pod poprzednim postem dostałam komentarz w sprawie wyników konkursu. Więc bardzo mi przykro ale losowanie nie może się odbyć. W regulaminie pisze, że musi zgłosić się co najmniej 15 osób, a było ich tylko 4.. Jednak za jakiś czas postaram się zorganizować taki sam, być może będzie więcej chętnych. Tymczasem zapraszam Was do oglądania! Pozdrawiam
















KURTKA PULL&BEAR | TOP AMISU NEW YORKER | SPODNIE SH | BUTY VANS | TOREBKA MIZENSA



28 komentarzy:

  1. Wow! Zakochałam sie w tej kurteczce! Ma świetny kolor i krój! Od dawna takiej szukam wiec z pewnoscia zajrze do Pull&Bear! Zapraszam na ciekawy konkurs! http://monchanvre.blogspot.com/2013/06/letni-konkurs-z-mosquitopl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kurteczka, krój i kolor bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się zakochałam w Vansach! Genialne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kurtka i vansy :)

    Będe tu wpadac częściejj <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, kurteczka ma obłędny kolor. Pięknie jesteś opalona <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna grafika bloga i te vansy! zakochalam sie *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna ta kurtka! <33
    Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jestes ladna :) kurteczka piekna, super tatuaz i w ogole zazdroszcze opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka ma świetny kolor :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega kurteczka !! :)
    Obserwuję :))


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurteczka jest Boska i rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. You are invited to my "International Giveaway sponsored by Naked Minerals."

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/06/international-giveaway-by-naked-minerals.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie dobrane ciuchy ;-) Haha ciekawe co w przyszłości cię czeka, może jakaś modeleczka, co ? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny kolor ma ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wygladasz :3 cudowny kolor i w ogole wszystko :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. hej! świetne buty :)

    dziękuję bardzo, że dodałaś dziś mojego bloga do obserwowanych, ale z dniem 1go lipca Google zamyka tę opcję. zapraszam do obserwacji przez Bloglovin' http://www.bloglovin.com/blog/2480358/modowymaniak lub Google+ https://plus.google.com/102995960427872586896/posts bo niedługo tylko tak będzie można odwiedzać ulubione blogi

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna wiosenna kurteczka ;)
    http://soclothe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj! :)) Dziękuję za przemiły komentarz :) Z przyjemnością dodaję do obserwowanych :)) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardo fajna kurtka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam tą torbę , jest świetna:)
    A stylizacja cudowna ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. LOVE YOUR JACKET, OMFGGGGG, SOCKLESS VANS ARE SEXY AND HOT AND YOU'RE SO FASCINATING GIRLLLLLLL I AM ABOUT TO EXXXXXXXXXXPLOOOOOOOOOOOODE ALL OVERRRRR!!! YOU'RE AWESOME!

    OdpowiedzUsuń