LIPSTICKS!

Witam, jeżeli ktoś śledzi mojego bloga może zauważyć, że zaszły pewne zmiany. Min zmieniłam szablon na jaśniejszy i jak mi się wydaje bardziej przejrzysty, nagłówek, dodałam zakładki o mnie oraz kontakt, które możecie oglądnąć (lewy górny róg). Co sądzicie? Lepszy niż poprzedni czy gorszy? Mnie się wydaje na plus.

Dziś mam dla Was kolejną porcję kolorów. Tzn chciałabym Wam pokazać moje szminki, których ostatnio coraz częściej zaczynam używać. Zdjęcie szminki na ustach jest bez żadnych podkładów wcześniej, po prostu naturalne. Co prawda brakuje mi teraz moich ulubionych tj. nude i w kolorze beżu, zapewne jak uzupełnię to je dodam. A teraz zapraszam do oglądania. Pozdrawiam






 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



  --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




27 komentarzy:

  1. ale masz ładne usta :) swietne kolory szminek, ja mam na razie tylko 3 szminki jedna w kolorze fuksji, i dwie czerwone jedna bardziej bordowa a druga wlasnie podobna do tej Twojej ostatniej :) a co do wygladu bloga o wiele lepszy niz tamten :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for your sweet words on my last post, they brightened my day!
    Such a gorgeous collection of pretty colours!

    Hope you have a fantastic day,
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  3. numer pierwszy dla mnie wygrał :)

    dodajemy do obserwowanych tu i na bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
  4. Szminka nr 5 mnie zachwyca ;) piękny kolor ;)

    A wygląd bloga bardzo fajny - bardzo przejrzysty ;)

    P.S. proponuję usunięcie generacji obrazkowej komentarza, zdecydowanie utrudnia to komentowanie Twoich postów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nawet nie wiedziałam, że były włączone! :)

      Usuń
  5. Świetny blog !!
    zapraszam do siebie http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. czerwienie i pomarańcze ostatnio mam na te kolory jazdę <3 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne kolory! Uwielbiam czerwone szminki <3 ;)

    Masz bardzo ładne usta :)

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. i like orange colour! it is lovely!
    kiss

    http://alazne-apieceofme.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. O mamo! Ale Ci zazdroszczę! :) Wszystkie kolory bym chciała mieć :D Ahh super zdjęcia i ciekawy post ;) zapraszam też do mnie na nowy post :)
    Pozdrawiam! <3 Może poobserwujemy?

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne szminki.
    Ładny wygląd bloga :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja najbardziej lubię czerwone !:P
    http://photoslovecooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. szminki niesamowite . zawsze szukalam pomadki w kolorze nude , ktora nie zachowywala sie jak bezbarwny blyszczyk . Jesli chcesz poszalec z kolorami , fajnymi i zywymi to poszukaj w KOBO

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne usta !, mam pytanie jakiej firmy jest szminka 7 od góry , wszędzie szukam takiego odcienia ;) ps :obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jest to EVELINE COSMETICS colour celebrities nr 626. PS ma cudowny zapach, polecam!

      Usuń
    2. o super! piękny kolor w dobrej cenie , a już myślałam , że bede musiała dużo wydać ;p Dziękuje za szybką odpowiedź ;)

      Usuń
  14. dziękuję za komentarz ;) super kolory

    OdpowiedzUsuń
  15. zdecydowanie nie lubię różu, natomiast wszystkie inne są perfekcyjne! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. mój kolor to malinowy i różowy ale ta pomarańcz wygląda odjechanie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny ten nowy szablon i sliczne kolory szminek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. molto belli questi colori
    http://thetwinsfashion.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie usta kuszące :D ta pomarańczowa jest cudna !~
    również obserwuje z chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz świetnego bloga ! Jaki to szablon ?

    Zapraszam na nowy post:
    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. pomarańcze i czerwienie najlepsze:)

    www.pureblendoffemininity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. the last color is fantastic!!

    like your blog. what about following each other??..

    http://www.ilmiopiccolocapricciobyfabiola.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I love the red lipstick!!!!!
    I'm following you now on GFC, number 80!!!!!
    Keep in touch darling!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mozesz podac z jakiej firmy masz 3 ostatnie szminki i jakie sa ich nazwy? :)

    OdpowiedzUsuń