PERFECT COMBINATION

Cześć :) Dziś chcę pochwalić się nową czapeczką tak jak wcześniej wspominałam. Już ją uwielbiam, wystarczyło, że zobaczyłam ja na wystawie od razu wiedziałam, że to ta :D Co prawda wcześniej rozważałam kupno przed internet nawet znalazłam kilka faworytów, bo kolejna czapka miała być klasyczna czarna ew z białym elementem. No stety niestety wyszło inaczej. Cieszę się, że spodobał Wam się poprzedni zestaw jednak jestem bardziej przekonana do takich jak dziś. Nie czuję się dobrze w sukienkach i szpilkach. Dziś odrabiam poprzedni post i wrzucam więcej zdjęć. Nie przynudzam już i zapraszam TU. Tymczasem zostawiam Was z moim ulubieńcem i pozdrawiam! :)

Instagram


















BUTY DEEZEE | SPODNIE SH | KOSZULKA ROXY | KAMIZELKA LEE | OKULARY RAYBAN | CZAPKA CROPP  



43 komentarze:

  1. Widzę miłośniczkę takich czapek, sama je lubie..świetny set..zauważyłam twój tatuaż na bicu świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Great look!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu jakaś blogerka która odpowiada mi swoim stylem :D *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! :D
    Bardzo fajny look, uwielabim jeans i fullcapy! :D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudownie wygladasz! jesteś przepiekna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszłaś na zdjęciach a czapka jest cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz i masz pięęęęękne oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna kamizelka. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz śliczne zdjęcia i fantastyczny styl!!! <3 Też zakupiłam podobną, ale jakoś nie mogę się przemóc i jej założyć! :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wystarczająca ilość zdjęć, które są świetne ;)
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. nowy adres bloga;
    http://smerfettka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. masz sliczne paznokcie :) i mega spodnie, ktore upolowalas w lumpie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super czapka! Ogólnie świetna stylizacja <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna czapka i jesteś bardzo ładna! :)

    Obserwujemy?
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ladna dziewczyna:) Tatuaz masz boski:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wow mega styl <3 kamizelka z jeansami wyglada genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. No i świetnie wyglądasz. Czapka i kamizelka mega. Poluję na takie tramposze :)
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne masz oczy! Właśnie też planuję zakup czapki i nie mogę się zdecydować, jest tyyyyle fajnych modeli :D a złota bransoletka z kolcami jest świetna, mam taką samą i pasuje zawsze i wszędzie :) Masz fajny blog, dlatego dodałam do obserwowanych. Zapraszam do zaobserwowania mojego bloga i zlajkowania na fb :P

    OdpowiedzUsuń
  20. genialna czapka:) ślicznie Ci w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny masz styl :) Na twój widok spałam z krzesła.

    OdpowiedzUsuń
  22. Co prawda nie mój styl ale Ty wyglądasz bardzo ładnie:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fabulous look!! Like your style :)
    Do you want to follow each other on bloglovin, let me know?!

    http://danadimitras.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam twoje stylizacje ! :D tez mieszkam w Rzeszowie moze sie kiedys umowimy na jakies piwo ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję, bo bardzo podoba mi się Twój blog i masz mega wygląd :3

    OdpowiedzUsuń
  26. fajna stylizacja:)świetna kamizelka
    gorąco zapraszam w wolnej chwili na mój blog myloovelyfun.blogspot.com
    Ps. dodałam Cię do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kiedy kupowalas buty? sa jeszcze w sklepie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Około miesiąc temu, mogą być jeszcze na sequinshoes. Na deezee już raczej nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  30. genialna stylizacja,sportowa i na luzie :)


    Zapraszam na świeżutki post! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie stylizacje! Bluza - mistrz ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. You look simply amazing, hun ^__^


    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz świetnie! uwielbiam takie zestawy<3 sama czuję się w takich najlepiej:) a niebieski i żółty to Twoje kolory!

    OdpowiedzUsuń