TIME TO PARTY?

Witam! Mam dla Was nowość pod TYM ADRESEM [klik] a na górze bloga pod zakładką SHOP ONLINE możecie znaleźć sklep z moimi rzeczami, które sprzedaję. Torebka z dzisiejszego posta jest na sprzedaż. Jeżeli interesuje Was coś z tej strony wejdźcie w zakładkę ABOUT i tam pisze jak postępować aby coś kupić. Dzisiejszy zestaw jest raczej dla odważnych, przepraszam, że Was katuję ciągle tymi samymi kolorami i leginsami, ale to moje ulubione i uwielbiam je łączyć z wszystkim co tylko wpadnie mi w ręce. W tym zestawie wystarczy zmienić koszulkę i nadaje się na wieczorny spacer. W tej chwili bardzo się spieszę ale jutro zrobię edit i mam dla Was propozycję. Pozdrawiam! 














LEGINSY STRADIVARIUS | TOP SH | BUTY DEEZEE | TOREBKA BUENO


35 komentarzy:

  1. extra look <3 buty masz mega !!! buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Houlala ce sac !! J'adore

    Sylvie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie wyglądasz!
    świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz ;)
    W wolnej chwili, zapraszam:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw. Z pazurem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow !
    cudownie ! uwielbiam czerń w takiej zadziornej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie cieżkie buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne buty. Cudownie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. buty są genialne, bardzo oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  10. buty są niesamowite , niby klasyczne , ale inne niż wyszystkie
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG! I'm in love with your boots:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie wyglądzasz. Stylizacja jest rewelacyjna. Wogóle masz cudowny styl. Obserwuję ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne buty, kiedy je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny outfit!
    Bardzo podobają mi się buciki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. po prostu nic dodać nic ująć!
    w jakim programie przerabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  16. Baaaardzo podoba mi się Twój styl ;) Również obserwuję ;)

    agnejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje!:)
    Super blog. Obserwuje i zycze powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie buty i koronka rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty zawsze wyglądasz genialnie - od dzisiaj jestem Twoim fanem

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do obserwowania wkrótce pierwsze rozdanie;)
    DOdałam;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz!:) Ja też często katuje ubrania, które lubie :D

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń