HOW LONG?

Witam Was po długim długim czasie nieobecności. Niestety nie mam dobrych wiadomości ale rymy składam dobre po całości :D Nie ważne.. Słuchajcie brak postów spowodowany jest moim wyjazdem do Holandii. Jestem w pracy co kompletnie uniemożliwia mi dodawanie stylizacji itp... Nie miałam nawet czasu wyciągnąć aparatu z torby od ponad tygodnia więc chyba zdajecie sobie sprawę na czym to polega.. Pobudka przed 5 praca do 17, w domu o 19, kąpiel, jedzenie i spanie. I tak 6 lub 7 dni w tygodniu. Jeżeli chodzi o sam kraj.. Bardzo ładny, zadbany, ludzie są bardzo mili, nie spotkałam się jeszcze z odmową pomocy. A wiadomo jak się jest samemu za granicą to potrzebujemy jej nie raz nie dwa. Wady i zalety ma też to, że bardzo późno zachodzi tutaj słońce, co powoduje, że mam wrażenie wcześniejszej godziny a po spojrzeniu na zegarek okazuje się, że jest przed 23! Kwestia przyzwyczajenia, mi nie jest łatwo, ponieważ w Polsce bardzo rzadko spałam w dzień. W miarę wolnego czasu postaram się gdzieś wyjść i porobić kilka zdjęć. Udało się, że ta niedziela była wolna od pracy więc ze znajomymi pojechaliśmy na plażę do Scheveningen w Hadze. Woda jest tutaj bardzoooo zimna! :D No cóż zobaczymy ile wytrzymam! Pozdrowienia! Jeżeli ktoś czyta to z NL zachęcam do napisania do mnie :)


I MAŁY MIX Z OSTATNICH KILKU MIESIĘCY














8 komentarzy:

  1. jesteś śliczna!

    w wolnej chwili zapraszam do zajrzenia i zaobserwowania mojego bloga: rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachciało mi się na plażę ! :) Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś strasznie ładna, zazdroszczę okularów przeciw słonecznych
    zapraszam również do odwiedzenia i komentowania mojego bloga http://welovechocolatecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna plaża :0 a mimo wyczerpującej pracy i ciągłego braku czasu jaki ci doskwiera to zazdroszczę ci takiego wyjazdu, podróże zagranicę uczą przede wszystkim samodzielności, ale i funkcjonowania w innym świecie ;)

    zapraszam również do mnie www.mondiecocarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. You very beautiful!!!
    Great blog!

    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. moglabys cos opowiedziec o swojej pracy? co dokladnie robisz i jak Ci sie udalo zalatwic ta prace? :)

    OdpowiedzUsuń