MIX


Witam po przerwie! Znalazłam troszkę czasu więc mogę coś króciutko naskrobać. Więc.. Ostatnio przewraca mi się wszystko do góry nogami tyle spraw do załatwienia a ta daleko od domu. Ten kto miał z czymś podobnym do czynienia zdaje sobie sprawę jak trudno ogarnąć coś przez internet, dogadać się z ludźmi, pozałatwiać bez bezpośredniego kontaktu np spotkania. Daję radę. Czas leci, już ponad miesiąc od kiedy mieszkam w Holandii. Jednak brak czasu przez pracę nadal mi doskwiera. Pocieszam się cały czas, że już niedługo chociaż sama nie mam pojęcia kiedy wracam. Na pewno wiem to, że przeprowadzam się do Krakowa końcem września i zaczynam studia. W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać kilka moich, że tak powiem ulubieńców? Faza na stonowane kolory ubrań wciąż mnie trzyma ale lekko zaczyna przełamywać ją neeon. Znów ten neon... Ale tylko troszkę tego neonu :D Wracając do tematu, zobaczycie kilka ciuszków, które z chęcią bym przygarnęła a kilka już mam. Do tego dziś mam urodziny jednak pierwszy raz od dobrych paru lat nie świętuję. No niestety brak odpowiedniego towarzystwa robi swoje. W związku z tym FashionWall zrobił mi niespodziankę i moja stylizacja z wpisu "TIME TO PARTY?" wylądowała na stronie głównej. Bardzo mi z tego powodu miło :)) Tymczasem zapraszam do przeglądu moich wybrańców. PS + prosta stylizacja na szybkości kilka dni temu. Pozdrowienia!




BEST OF THE BEST


 
















6 komentarzy:

  1. Świetne ubrania, sama przygarnęłabym chociaż kilka z nich ;d Czekam na stylizacje z ich udziałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko świetne, ale najbardziej zauroczyły mnie torebki spodnie i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie z chęcią bym się tak ubrała!:) pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. czarna koszula i botki są super! obserwujemy i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń