INSTAGRAM MIX


Witam Was! Minęło już "chwilę" czasu od ostatniego postu. Pochłonęły mnie studia, powroty do domu, imprezy, siłownia. I wszystko co zabiera tyle czasu aby wziąć aparat i wybrać się na zdjęcia. Z jednej strony to dobrze z drugiej, źle. W czwartek wróciłam z Krakowa do domu i czeka mnie prawie 3 tygodnie wolnego. Jestem przeszczęśliwa :) Miałam wielkie plany, tj. porobić dziś zdjęcia, w końcu taką mamy piękną pogodę. Później usiąść przy kawie i je obrobić. Co się okazuje? Zgubiłam ładowarkę do aparatu i mogę sobie pomarzyć o realizacji.. Dlatego postanowiłam wrzucić kilka zdjęć z Instagramu z ostatnich dwóch miesięcy.
PS Jeżeli ktoś z okolic Krakowa ma ochotę porobić kilka fotek raz na jakiś czas zapewne od stycznia to proszę o kontakt!! (email lub komentarz). 
Tymczasem zapraszam do oglądania i odwiedzania mojego insta :)

Instagram


fullcap Cayler&Sons / wcześniejszy post / christmas gift TOUS / warzywa+gulasz+ryż


MC / torebka BLINGS / wcześniejszy post


Aga:* / pierwszy śnieg / Kaja:* / beanie KochamOstreĆwieki


Rzeszów->Kraków / fav fullcaps / Galeria Krakowska


Michał:* / winko z mamuśką


wcześniejszy post / obiad IKEA / long hair / makaron ze szpinakiem+brokuły+ser mozarellaietną 

Na koniec chciałabym Wam pokazać świetną kampanię "Wyloguj się" Wojtka Sokoła:

7 komentarzy:

  1. torebka z kolcami + paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny mix, drugie zdjęcie szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne mixy :)

    Ile ozdób na choince,
    ile kartek leży w skrzynce,
    ile potraw jest na stole,
    ile siana masz w stodole,
    ile spadło w górach śniegu,
    ile czasu spędzasz w biegu.
    Tyle w święta miej radości,
    dobra, ciepła i miłości.

    OdpowiedzUsuń