CZAPKI ~ 100 ZL


Cześć! Wieeeelki zastój na blogu, tak wiem. I główny powód brak sprzętu. Przez ostatni miesiąc szukałam ładowarki do aparatu. Wszędzie.. Po tym jak ją znalazłam okazało się, że aparat odstawiłam do siebie do rodzinnego domu jakieś 150 km od Krakowa. I tak w kółko. Miejmy nadzieję, że już niedługo ukaże Wam się całkiem nowa jakość zdjęć i całokształtu bloga. Ale na to wszystko jeszcze chwilkę będziecie musieli poczekać. Myślę ruszyć pełną parą. Jak na razie mam sesję i nauka jest numerem jeden. Jako, że uwielbiam czapeczki dziś przygotowałam dla Was troszkę produktów z tej kategorii głównie ze skateshopów. Jak wiadomo mamy teraz wszędzie wyprzedaże dlatego można znaleźć ciekawe rzeczy w jeszcze ciekawszych cenach :) Mam nadzieję, że ktoś skorzysta z ofert! Starałam się wyselekcjonować jedne z lepszych według mnie. Ostatnio wolę dość stonowane kolory jednak są gusta i guściki więc poniżej przedstawiam dość zróżnicowane czapki. Pozdrawiam!


FIRMA: VANS (BOGARD MAROON)
CENA: 99,-
LINK: TUTAJ


FIRMA: STARTER (AFRICA BLACK/PINK)
CENA: 65,-
LINK: TUTAJ
 


FIRMA: MASS DNM (LEAF LOGO 013 BLACK)
CENA: 62,-
LINK: TUTAJ


FIRMA: VANS (AUTHENTIC BLACK)
CENA: 79,-
LINK: TUTAJ


FIRMA: CAYLER and SONS ONE LOVE SNAPBACK
CENA: 89,-
LINK: TUTAJ



FIRMA: NEW ERA (CLASSIC DEEP CAP HEATER RED)
CENA: 109,-
LINK: TUTAJ

FIRMA: NEW ERA (GLOCAL CRACOW SCRIPT SNAPBACK)
CENA: 99,-
LINK: TUTAJ

FIRMA: ADMIRABLE (NAVY SNAPBACK)
CENA: 110,-
LINK: TUTAJ

FIRMA: THE HIVE (LEOPARD 5PANEL)             FIRMA: CROOKS AND CASTELS (COCAINE CAVIAR)
CENA: 79,-                                               CENA: 99,-
LINK: TUTAJ                                              LINK: TUTAJ
    

FIRMA: MITCHEL AND NESS (CHICAGO BULLS) FIRMA: NEW ERA (UK ACPERF NEW YORK YANKEES)
CENA: 99,-                                               CENA: 99,-
LINK: TUTAJ                                              LINK: TUTAJ

 

FIRMA: NEW ERA (CHICAGO BULLS)               FIRMA: NEW ERA (CHICAGO BULLS)
CENA: 99,-                                               CENA: 99,-
LINK: TUTAJ                                              LINK: TUTAJ
   

FIRMA: URBAN FLAVOURS (BEANIE GRAY MELAGNE)
CENA: 30,-
LINK: TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz