SUNSET


Zapraszam na INSTAGRAM
Instagram













Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

25 komentarzy:

  1. super zestawienie bardzo podoba mi sie polaczenie luzactwa z odrobina kobiecosci jaka jest czerwona szminka i czerwony lakier mmm super ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. twój styl daje mi dużooo inspiracji ! jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw! Bardzo podoba mi się twoja kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, świetny post, świetna stylizacja! jesteś przepiękna :)
    http://bloodyverone.blogspot.com/
    obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te dresy :)) Masz cudne paznokcie! :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie:)
    www.susannafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Obserwuję :) Dziękuję za wizytę na blogu miły komentarz ;*

    ~carolinenear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie się prezentujesz! Nie wpadałbym na połączeniu dresu i takiej torebki, ale jak widzę wygląda to super!
    klikniesz u mnie w banner choies?
    http://niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty nawet w zwykłym luzaku wyglądasz świetnie :) Czerwona szminka i pazuRrrrrki dodają sexapilu :) A włosy są wspaniałe, aż chce się dotykać :) hehe Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing dear!
    The place where the photos were taking is just so beautiful!
    I really like it ;)

    XO

    www.ilovemoda.com.br

    OdpowiedzUsuń
  10. nice style dear.
    that's a lovely nail color for the month of love

    xx
    http://felishmichelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look, lubię tak <3
    Plus czerwone usta i pazurki - mega :**

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja i cudowne ombre :) wyglądasz mega <3



    www.nawieszakach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny luzak ...a foty przy zachodzie słońca Mistrz ...najpiękniejsze światełko świata ;)

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna jesteś ,świetnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejuu jaka piękna :c
    Zdjęcia wyglądają baardzo profesjonalnie :)
    http://once-i-get-out-on-simple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczne zdjęcia :) podoba mi się jak pada słońce, to buduje taki niesamowity klimat
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com
    zapraszam na konkurs, można wygrać swój portret :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie da sie ominąć od tak twojego bloga, on sam przyciąga ♥
    obserwuje♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pazurki *.*
    Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie świetna sportowa stylizacja;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie piękne paznokcie + na prawdę tu fajnie, jeśli ci się u mnie spodoba, możesz zaobserwować, na pewno się odwdzięcze. Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. super outfit, uwielbiam takie luzaki <3
    obserwuje, kisses x

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie uchwycone promienie słoneczne!:)
    Stylizacja idealna dla mnie! :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny look i jeszcze te czerwone akcenty..super :)

    OdpowiedzUsuń