WINTER SET

Witam Was :) Jak obiecałam jest poscik. Jakościowo nie rewelacyjny ale jest! W końcu doszedł mi kabel i mam jak zgrywać zdjęcia. Niedługo wracam do domu więc podejrzewam, że przyszykuję coś następnego ale to bliżej weekendu. Tymczasem przedstawiam Wam ostatnio ulubioną czapkę :) Co do zdjęć to było tak zimno, że dosłownie wszystko trwało jakieś pół godziny. Przy okazji odmarzły nam ręce, nogi itp. :P Ale się udało. Planowałam więcej zdjęć bez kurtki ale jak piszę, pogoda nam nie pozwoliła.

Przy okazji zapraszam mój Instagram, gdzie możecie oglądać fotki z codziennego życia.
Instagram



















 |

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

FULLCAP - CAYLER&SONS | SHIRT - MARKS&SPENCER | PANTS - STRADIVARIUS | SHOES - H&M NECKLACE - STRADIVARIUS 

12 komentarzy:

  1. Love the look!

    http://www.juicyguile.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudowne usta! :) prześlicznie wyglądasz, a czapka rzeczywiście.. bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajno czopka i boty

    OdpowiedzUsuń
  4. mojaa cudownaaa <3 najlepiej naprawde świetna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz jesteś przepiękna
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. masz świetne wyczucie stylu! Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny makijaż, koszula i naszyjnik, rewelacyjnie razem to wygląda:) i jak zwykle gdy widzę zdjęcia na mrozie i śniegu u kogoś, napisze: matko, jak dałaś radę????? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego się nie robi, żeby fajne zdjęcia wyszły i aby wszystko pokazać. Nie było tak źle!:)

      Usuń
  8. ciekawe połączenie :) ślicznie Ci w tym kolorze szminki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zestawienie ! :) Czapeczka i makijaż cudny :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń