Noosa_Walk On By (Sound Remedy Remix)

Witam Kochani :) Jak widać dziś możecie mnie zobaczyć w SUKIENCE więc radzę oglądać, bo kolejny raz może się nie zdarzyć. Pomijając to, że nigdy nie powinniśmy mówić nigdy :P W mojej szafie jedyna sukienka to ta, w której chodzę na jakieś specjalne okazje. Praktycznie w ogóle nie noszę tego typu rzeczy a tą kupiłam w H&M z myślą o zbliżającej się wiośnie i postanowiłam Wam ją od razu pokazać :) Możecie mnie zabić, że katuję Was tą kurtką i butami ale na ten temat było w poprzednim poście. No nic, mam nadzieję, że się podoba pomieszanie trochę kobiecości z trampkami i czapką :P Pozdrawiam Was serdecznie :* 























SKIRT - H&M | JACKET- CUBUS | SHOES - CONVERSE via SOUL | FULLCAP - C&A | BAG - BLINGS VIA BLINGS

Stylizacja: NOOSA_WALK ON BY (SOUND REMEDY REMIX)

20 komentarzy:

  1. super fotki! pozdrawiam ♥ http://knownaswildcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne masz nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ludzi w trampkach! Sam mam identyczne czerwone : )

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing photos , loved the hole look!

    http://olini1989.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  5. boski zestaw! świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Paula super stylizacja :) czekam na kolejne posty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A powinnaś nosić kiecki częściej, bo świetnie w niej wyglądasz :) Jak zwykle mega stylowy, zadziorny i z charakterrrkiem zestaw, uwielbiam Cię w takim wydaniu :) Torebkę masz szałowa... mrrrrr czad! :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, dziękuję! Jakoś się mogę się do nich przekonać. Być może lato mnie do tego zmusi, buziaki :*

      Usuń
  8. Lubię takie proste sukienki, świetnie w niej wyglądasz i powinnaś zaopatrzyć się w większą ilość i zdecydowanie częściej je nosić! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw, rewelacyjne zdjęcia :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja , super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne zdjęcia!
    super torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się stylizacja i zdjęcia :) dobry klimat. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wyglądasz... torebka i kurteczka są świetne... podoba mi się twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześwietna torebka, masz zaskakującą urode, suuuper ! Look także genialny ❤

    Obserwuje i licze na to samo, zapraszam :* http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna klimatyczna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń